Trött

Är inte van att ha saker att göra på dagarna så är helt slut när man kommer hem, i vanliga fall skulle jag slänga mig i sängen framför datan och tv:n men inte idag inte. Idag var det ju som sagt prova på på Linedancen och jag var där för Johanna skulle prova på så jag följde med. Att vara där idag får mig att inse att jag faktiskt saknar dansen. Dansen är en del av mig och kommer alltid att vara de, om jag inte dansar så tappar jag en del av den jag är (låter nördigt men så äre). Så efter att ha haft uppehåll ett år ungefär så tror jag att jag ska börja igen, plus att de är väldigt bra träning.

Och eftersom jag är trött så tycker ni säkert men gå och lägg dig då. Men det går ju inte, min syster fick första och andra säsongen av Vänner när hon fyllde år och aa på den vägen är det. Det är de enda jag kollar på nuförtiden. Men tror jag måste runda av nu för imorse höll man på att försova sig så måste nog sova nu så att inte samma sak händer imorgon igen.

Over and Out
Maddness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0