sånna som du

Min dag har varit jättemysig. Jag var nere på stan och lunchade med min älskade bästa vän Johanna. De är en sån vän som jag kommer ha förevigt, hon finns där för mig alltid oavsett vad som händer, det är sånna som hon som man vet kommer vara ens förevigt. Så vi var på Tratten och åt lunch sen gick vi runt en stund på stan, och de är lite farligt när man har pengar för jag kom hem med en kofta fast den var ju på rea så det kanske är tillåtet. hihi.


Sen åkte jag till mammas jobb och väntade för vi skulle åka till Elgiganten och köpa två Ipads som hon skulle ha till jobbet. Och de är de jag har gjort hela kvällen suttit och lekt med en av dom.


Imorgon ska jag åka till Fryshuset och säga hej och lite såntdär.


Egentligen är jag jättetrött och skulle kunna gå och lägga mig nu MEN om tjugo minter är det Criminal Minds och det är fortsättning följer från igår kväll och även fast de är gamla avsnitt spelar det ingen roll men just detta avsnitt har jag inte sett. Efter de sen är det The Big Bang Theory och det absolut ääälskar jag.


En bild från nyår på mig när jag dricker 800 kr skumpa, den va jättegod...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0