Rastlööös

Snacka om att man inte har nått att göra vissa dagar, jag är inte van att sitta hemma fyra kvällar i rad. Alla har tydligen något att göra ikväll förutom jag, det känns ju sådär bra...

Idag har jag iallafall varit på Fryshuset, vi skulle dit och visa Nanny bilderna från spelningen på Southside. Sen när vi sitter där och väntar så kliver Björn in genom dörren vilket va roligt för han är en as skön snubbe och har inte träffat han sen kryssningen. Efter ett tag så kliver lilla Rikard in genom dörren, haha jag och Sandra som inte trodde någon skulle vara där. Iallafall Björn och Rikard håller på med en ny grej som vi fick lyssna på som redan nu är grymt bra så slutresultatet kommer ju bli galet mkt grymmare.


På fredag ska vi på Emergenzafestivalen, Highride spelar där, så vi ska dit och ta bilder.


En till bild från nyår, på mig och Sandra :)


Over and Out
Maddness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0