Praktik

Idag var det Back To Reality som gällde. Skolan började igen fast för mig gällde det praktiken. Så nu sitter jag här med Sandra. När vi sitter här nere är musik första prio och Sandra önskade en låt som inte fanns på youtube, så vi sitter och lyssnar på hennes Ipod, hon har höjt till max och håller hörlurarna xD. Och nu sitter hon och sjunger på Cool Rider från Grease 2.


Mycket har hänt sen sist jag skrev eller mycket och mycket är väll att ta i. Men jag har haft saker att göra. I lördags så var jag med mamma först på dagen och delade ut lappar i brevlådor som reklam. Imorgon nämligen så har Tälje Linedancers "Prova på" för alla som vill prova att dansa linedance. Så om det är någon som vill prova på och orkar pallra sig till Södertälje så är det bara att komma. För att läsa mer gå in på Tälje Linedancers hemsida. Så nu har jag gjort reklam för det, nu kommer mamma bli glad ;). På kvällen var jag i Pershagen och spelade pingis, riktigt trevligt måste jag säga. Sedan har jag andra saker också, men som inte är så roliga att läsa om kanske.


Idag är en "stor" dag, Idag har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv. Nu ska kilona rasa eller aa jag ska gå ner i vikt har jag bestämt, det är snart Beach 2011 så då måste man va fit for fight, sen kommer jag nog må bättre fysiskt men även psykiskt.


Tänkte lägga in lite bilder från när jag var på Harry B James för några veckor sen. Klicka på dom så blir dom större.



Nyår:(klicka så blir dom större)






Over and Out
Maddness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0