Finished

Nu är mina naglar klara, dom vart inte så märkvärdiga denna gång men ibland äre skönt att vara lite halvdiskret sådär. Har precis kollat på Lejonkungen 3, jag kan ju inte säga att den va så himla bra faktiskt. 2:an är fortfarande bäst.
Men det bästa med tecknade filmer måste vara musiken, den är så himla underbart bra. Den bästa musiken måste vara den som är med i Spirit. Det är en film som handlar om en häst, kanske låter lite nördigt för en 18-åring men vem bryr sig :P Här får ni en låt från den filmen.




Mina naglar innan


Mina naglar efter
Det är som fransk manikyer fast med glitter istället för vitt och sedan svarta pärlor på ringfingrerna.


Over and Out
Maddness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0