Utgång på G

Idag har varit en riktigt slapp dag. Sov till klockan 12 utan att bli väckt en enda gång, ni anar nog inte hur skööönt det var. Sen gick jag upp och en trappa ner (bor i två våningslägenhet) där sitter syskonen och glor film och jag tänker why not så jag sätter mig och kollar med dom. Och där hamnade jag fram till typ halv tre, då va det dags för nancy´s lunch. Potatisgratäng med kyckling muuums plus att syrran betalade. Sen va det bara att hoppa in i duschen så att håret skulle torka innan ikväll.

Ikväll ska jag nämligen gå ut, det är första gången jag går ut på en onsdag med det är endå okey det är ju lill-lördag plus att jag har lov. Sedan ska jag gå ut med tvååå helt skööna tjejer så det blir en girls night out, ska bli riktigt trevligt faktiskt.

Så nu sitter jag i mitt rum och taggar till till Kapten röd och the big bang theory.

Over and Out
Maddness


Kärlek till låten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0