Tisdag

Har precis kommit hem från att ha varit hos mormor. Vi åt lunch och fikade, riktigt mysigt var det. Mormor hade gjort en smörgåstårta och gud vad god den var, så nu har man gått upp typ 10 kilo haha.

Ikväll ska jag fixa nya naglar, mina andra gick av så ikväll blir det nya och dom ska nog bli gröna.

Ajuste jag var ju hos Sandra igår. Jag måste säga att Tom Cruise i Top Gun, det finns f*n inte någon snyggare. Filmen var också j*****t bra. Men en sak ska ni veta folk, när man går en utbildning inom Media som inriktar sig på just ljud blir man lite skadad. Filmen var så dåligt ljudlagd under vissa delar av filmen så jag höll på att bli galen men om det är en sådan film som Top Gun så gör faktiskt det inget. Tack Sandra för en riktigt trevlig kväll och den långa pratstunden på natten det behövdes.

Här är två bilder på mig. En som blondin och en som brunett, vad tycker ni. Ska jag va blondin eller ska jag vara brunett?


Over and Out
Maddness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0