Shopping

Idag tänkte jag att jag skulle få sova minst till tolv iallafall eftersom man har lov men icke sa nicke, klockan elva vaknar jag av att min telebobo ringer. Det var min syster som skulle åka till skärholmen med mamma så hon undra om jag ville hänka och de gjorde jag ju såklart. Jag kom hem med ett par jeans, ett linne med leopardmönster i blått, ett linna med en rosett och en mascara.. mkt fina grejer måste jag säga.

Efter de tog vi en sväng förbi minneslunden för att lägga dit en blomma för morfar, de var ett tag sen som jag och min syster var där så vi åkte dit en stund. Tyvärr kunde vi inte stanna så länge för det var galet kallt, vi får åka dit när det blir varmare.

Imorgon hoppas jag att jag ska få sova, sen ska jag gå igenom min syrras garderob efter en nyårsklänning vrf jag ska kolla efter det vet jag inte för jag har absolut ingenting att göra på nyår. SÅ OM NÅGON TREVLIG SJÄLV HAR NÅT FÖRSLAG FÖR MIG OCH SANDRA SÅ HÖR GÄRNA AV ER, har lite ååångest över nyår :(

Sedan imorgonkväll ska jag ut, vart är hemligstämplat haha ska iallafall ut med Sandra, Matilda och kanske Johanna.

Nej nu ska jag se om jag kan hitta nån film att kolla på.

Over and Out
Maddness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0