Klaaaar

Nu är jag klar med naglarna, resultat får ni se imorgon när jag har orkat tagit bild på dom. Både före och efter-bild liksom :)


Imorgon ska jag göra absolut ingenting, tänker inte gå ut om det inte är ett absolut måste, de är så gaalet kallt ute. Min termometer visar 21 minus och det känns här inne också kan jag ju bara meddela.


Om två dagar är det julafton och det känns inte ens. På torsdag ska jag och Sandra åka typ in till stan eller typ till Sickla och shoppa lite, måste ha en outfit till julafton, mina kläder är så ordinary. Jag vill ha nåt som är lite finare eftersom det är ett lite finare tillfälle liksom. I vanliga fall brukar jag gå till syrrans garderob men vill ha nåt som är mitt.


Over and Out
Maddness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0