Kallt

Det är så galet jävla kallt i mitt radhus eller mammas radhus, aja skitsamma i mitt hem så jag håller på och fryser till is. Men just nu sitter jag och väntar på en stor kopp te med vaniljsmak, galet mycket mums.


Imorgon är en dag jag längtar till. Imorgon ska jag och min kära vän Sandra åka till Sickla och shoppa, det ska bli myspys.


Nu ska ni få se resultatet på mina naglar innan jag ska fixa mitt te. Ljuset är kanske inte direkt det bästa men man ser någorlunda.


Före:


Efter:


Vad tycker ni???


Over and Out
Maddness

Kommentarer
Postat av: Supersyrran

Åh jag är så avis! Kan jag få sådär fina naglar nångång??? :(:D

2010-12-22 @ 14:09:15
URL: http://supersyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0